2015. május 11. 11:30 - nem_vagyok_dj

Ablakcsere part 1.

Eljött az ideje, hogy az ablakcserével kapcsolatban leírjam ami eddig történt. Kicsit át lett szervezve a dolog, és előre vettem az ablakcserét, mert az is egy hosszadalmas rendelős macerás része a felújításnak.

A történet ott kezdődik, hogy kimentem a Construma kiállításra, hogy szemrevételezzem a lehetőségeket, és milyen jól tettem. Nagyon sok ablakos cég képviseltette magát, így már ott fel tudtam mérni, hogy körülbelül mik a lehetőségek. Az egyik cégnél igen sokat időztem, nagyon kedvesek voltak, elmagyaráztak mindent töviről hegyire, mi micsoda az ablakkeretben, mire kell odafigyelni, mik a buktatók, és mi az amitől jó lesz. A rengeteg prospektussal hazatérve nekiláttam, megfogalmaztam egy jó kis ajánlatkérőt, és szétküldtem egy rakat helyre.

Elég silány lett a felhozatal, kevés visszajelzés jött az is elég lagymatag, a legtöbb nem azt adta amire számítottam, már kezdtem aggódni, hogy nem lesz ebből semmi. Újra írtam annak a cégnek akikkel sokat beszélgettem, mert az már megfogalmazódott bennem a várakozás alatt, látva a többiek teljesítményét, hogy ha ki tudom fizetni akkor ők lesznek a nyerők. Végre megkaptam az ajánlatot, és bár több mint az eredetileg tervezett összeg, de nem annyival, hogy az ár/érték arányt figyelembe véve ne érné meg, így vissza is írtam nekik, hogy akkor mehet a menet. Holnap reggel jönnek felmérni a helyzetet remélem a héten meg tudunk állapodni, és alá tudjuk írni a szerződést így körülbelül július elejére elkészülhetnek az új ablakok.

Ár tekintetében ez nagyjából félmillió forint, de a pontos végösszeg még nem áll rendelkezésre. Ebben viszont benne van minden ablakra a rolós szúnyogháló is, agy azért elég jónak mondható az ajánlat. Az ablakok maguk középtömítésesek, 3 rétegű melegperemes üveggel szereltek, így remélem hosszú távon is jól fognak teljesíteni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lakasfelujitok.blog.hu/api/trackback/id/tr447449584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása