2015. április 23. 12:14 - nem_vagyok_dj

Ami történik mostanában

Kicsit megakadt a felújítás, most semmi látványos dologgal nem tudok szolgálni, de a háttérben intenzíven megy a szervezés. Nehéz dolog ez, mert nagyon sok pénzbe kerül minden, és hiába spórol meg az ember pár ezret itt, az bekerül abba ami meg drágább mint a tervezett.

A jó hír, hogy a padlólapok már az új immár száraz betonon szokják a helyüket.

padlolap.jpg

Szerintem nagyon vadítóan fognak kinézni, igen jó minőségűnek tűnik ez az olasz gyártmányú padló, szépek az élei, kellően vastagok a lapok, és az alja is hibátlan, már amennyi a dobozon keresztül látszik. A mozaik is meg van rendelve de még nem hívtak, hogy megérkezett volna, jövő héten rájuk telefonálok, hogy mi a helyzet, mert két hetet ígértek, bár közben volt egy Construma, így egy kicsit megértőbb vagyok. Nagyon várom már, hogy megérkezzen, szeretném már ezt is a padló mellett tudni.

Ha már Construma, akkor erről pár szóban. Én magam is kilátogattam szombaton, és azt kell, hogy mondjam megérte. Elsősorban ablak és beltéri ajtó ügyben nézelődtem, de minden standot megnéztem, hogy a jövőre nézve elraktározhassak jó ötleteket, cégneveket. Nagyon sok ablakos cég volt kint, ami igazán jó hír, tekintve, hogy hiába van a neten sok infó mégiscsak jobb ha az ember beszélhet a szakemberrel, megnézheti, megtapogathatja a termékeket, és mindezt egy helyen. Van is pár szimpatikus cég, már elküldtem nekik az ajánlatkérőt, de ezt egy másik posztban részletezni fogom.

Az egyszer biztos, hogy a legnagyobb akadály a pénz, de türelmesnek kell lennem. Lehet újra kell terveznem a menetet, és nem a beszerzésekkel fogok most foglalkozni, hanem az ablakcserére koncentrálok, az is idő, és előleg is kell, szóval a pénzügyi menetrend újratervezése zajlik. Jó lenne túl lenni az ablakcserén, az már egy nagy lépés, hiszen nem csak a konyhában, hanem a szobában is meglenne egyben, és ez egy igen drága eleme a felújításnak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lakasfelujitok.blog.hu/api/trackback/id/tr787391572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása