2015. február 09. 19:33 - nem_vagyok_dj

Tervek

Amióta megláttam a neten ezt a csodaszép energikus konyhát azóta álmodozom róla, hogy nekem is ilyen lesz egyszer, így most neki is állok megvalósítani. konyha6.jpg

Elkezdtem összeszedni, hogy miket hol tudok beszerezni, mi mennyibe kerül, stb. Oké aláírom, hogy nem lesz 100%-ban ilyen, mert egyrészt nem ilyen nagy a konyhám, másrészt pl. nekem mindig is a gránit mosogatók tetszettek, így az lesz, a csap se ilyen lesz, hanem magas álló csap, a sütő pedig fekete. De az alsó ajtófrontokat a Bakosnál le tudják gyártani, fehér munkalap is akad sokfelé, nagyméretű fehér padlólapot is találtam már, csak a kisméretű fényes sárga csempe hiányzik. És a felső szekrények sem ilyenek lesznek, mert a rendes álló szekrény nekem jobban bejön.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lakasfelujitok.blog.hu/api/trackback/id/tr137156187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása